Biuro Reklamy GG Network S.A. otrzymało najwyższą ocenę w
rankingu „Biura Reklamy” magazynu „Media i Marketing Polska”. W rankingu badano
biura reklam takich mediów, jak: telewizja, magazyny, dzienniki, radio,
outdoor, Internet i kino.
W kategorii Internet
w „Ocenie ogólnej biura reklamy internetowej” najwyższą ocenę otrzymało Biuro
Reklamy GG Network S.A.: 4,33 pkt na 5 maksymalnych. To najwyższa ocena tego biura
od trzech lat. Tym samym biuro popularnego GG wyprzedziło wszystkie pozostałe
biura m.in. portali i serwisów społecznościowych, plasując się na pierwszym
miejscu. Poprzednio tytuł „Biura Reklamy roku” otrzymało w 2009 roku.
„Klienci wysoko
cenią tegoroczną współpracę z tym biurem. Oceniane jest ono pozytywnie na
niemal wszystkich wymiarach” – czytamy w komentarzu do oceny Biura Reklamy GG
Network S.A. w „Media i Marketing Polska”.
- Otrzymana wysoka ocena za mijający rok jest
tym bardziej dla nas wartościowa, że swoje głosy oddawali klienci. Dziękujemy
za docenienie naszej pracy, mobilizuje nas to również do utrzymania pozycji,
jak i rozwoju, a okazji do tego w 2012 roku nie zabraknie – mówi Krzysztof Łada, szef Biura Reklamy GG
Network. – Jesteśmy właśnie w
trakcie łączenia biur reklamy GG, Grupy
Allegro i Bankier.pl, dzięki czemu zaoferujemy unikatowe na polskim rynku
reklamy internetowej rozwiązania.
Zarówno GG Network,
jak i Grupa Allegro i Bankier.pl należą do koncernu Naspers Ltd.
Brak komentarzy:
Publikowanie komentarza